Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.09.2006 20:37 - В памет на Ивайло...
Автор: sashetu Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2804 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 09.05.2007 19:37


Ти беше усмивката, 
ти беше слънцето,
ти беше радостта, 
ти беше много неща!
Ти бе за мен приятел,
след време стана просто стар познат,
но добрината как ще забравя как!
Живя достойно,
но рано и нелепо си отиде,
макар и просто познат аз те обичах и още те обичам и знай, че мисля си за тебе аз и помня времето, когато ний всички бяхме едно!
...
За Надя ти беше любовтта,
за вашите ти бе и си детето,
което завинаги остава малкия Ивчо...
а за приятелите беше Пешев, Иво... за тях и всички други
ТИ просто бе един добър човек!!!


Мисля, че си/беше прекалено добър за този свят изпълнен често най-вече със злоба и ненавист и знам, че там ти е по-добре, но просто нелепа бе за мен смъртта на 20...
Ще ми липсваш много!!!
Почивай в мир!
Обичам те!
:-(

В твоя памет Иво твоята песен Софи Маринова-Бели ружи...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Архив